27. april 2015

Prom

Lørdag d. 25 april skulle jeg til prom, og eftersom min storebror Viktor pludselig var på besøg, skulle han selvfølgelig også med!

Dagen startede stille og roligt ud med en tur op i bjergene hvor min værtsmor Signe, Viktor og jeg spiste morgenmad på en hyggelig lille café i byen Netherland, hvorefter vi kørte til Eldora for at se mine værtsforældres cabin (hytte?). Derefter kørte vi hjem og så Wild inden forberedelserne til aftenen for alvor begyndte...



Signe kørte mig hjem til min veninde Jilly hvor vi var en flok piger der gjorde os klar sammen. Derefter kom Viktor og så kørte vi til North Boulder hvor vi mødtes med nogle andre fra skolen og spiste aftensmad inden vi kørte ned til Pearl Street til the Boulder Theater hvor Boulder High Schools prom fandt sted.
Temaet var Old Hollywood og de havde gjort et rigtig godt job med at pynte hele stedet op. Prom King- og Queen blev selvfølgelig også kåret i løbet af aftenen hvilket var meget sjovt at se, eftersom det er noget der altid er med i alle high school ungdomsfilm.

Efter selve prom festen tog vi til Afterprom ved the Boulder Rec. Center. Der var arrangeret en masse forskellige aktiviteter, men vi stod nu mest ved roulette bordet og gamblede vores penge væk... Vi endte dog med at kunne indkassere vores chatoner i bytte for nogle CU klistermærker, så helt slemt var det dog heller ikke. Det var rigtig sjovt at opleve prom eftersom det typisk er den amerikanske high schools største begivenhed på året!







Hvis nogle af mine indlæg her på bloggen giver anledning til spørgsmål, så skal du endelig ikke holde dig tilbage! Skriv i kommentaren, på Facebook eller send mig en E-mail - bare spørg løs!

Kunne du også tænke dig at ansøge om at blive Rotary udvekslingsstudent? Læs mere om Rotary Youth Exchange på http://www.rotary-yep.dk

Og til sidst - billeder:








Ingen kommentarer :

Send en kommentar