13. august 2014

Ankomst til Colorado


Hele rejsen fra Kastrup Lufthavn til Denver International gik perfekt, og det var en super hyggelig tur med de andre udvekslingsstudenter.
Vi udvekslingsstudenter gik hvert til sit i Chicago O'Hare International, og før jeg vidste af det sad jeg der i gate C22 ''helt alene'' med et hjerte der hamrede derud af og et væld af tanker og følelser, for om under 3 timer skulle jeg møde min første værtsfamilie!


Claire, Craig og jeg i Denver International
Min første værtsfamilie
Jeg blev hentet i Lufthavnen af min første supersøde værtsfamilie Claire og Craig Pearson, som tog imod mig med balloner, flag og et stort smil, hvilket simpelthen ikke kunne have været bedre. Jeg var helt overvældet, og kunne slet ikke lade være med at smile.
Da vi kom hjem fik jeg hilst på deres søde hund, Yezi, og de viste mig rundt i huset hvorefter vi spiste aftensmad.
Mit værelse er helt i top med walk-in-closet, eget badeværelse og en lækker queen size bed.

I dag blev jeg hentet af min counsellor, Kit, og vi kørte over på Boulder High School og fik mig registreret. Jeg skal være senior hvilket er det 12. og sidste år på den amerikanske high school. 
Claire tog mig med til den lokale AT&T butik, hvor jeg fik et SIM-kort til min iPhone, så mit telefonnummer nu er +1 (720) 476-1811

Nu sidder jeg her på mit dejlige værelse i Lafayette i Colorado og er bare superglad - glad for min søde værtsfamilie, glad for at rejsen gik godt, glad for at være her og glad for at være kommet på udveksling igennem Rotary!







Hvis nogle af mine indlæg her på bloggen giver anledning til spørgsmål, så skal du endelig ikke holde dig tilbage! Skriv i kommentaren, på Facebook eller send mig en E-mail - bare spørg løs!

Kunne du også tænke dig at ansøge om at blive Rotary udvekslingsstudent? Læs mere om Rotary Youth Exchange på http://www.rotary-yep.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar