12. september 2014

Første måned i USA

Jeg har nu, som overskriften fortæller så fint, været i USA i en måned, og har allerede oplevet en MASSE fantastiske ting!

BBQ med udvekslingsstudenterne
D. 24 august var jeg til et barbecue party med de andre udvekslingsstudenter i Aurora, CO. Det var godt at få sat ansigt på de andre udvekslingsstudenter og vi havde en super hyggelig dag med diverse spil, lege og god mad.

Amerikansk fodbold - CU Buffaloes vs. CSU Rams
D. 29. august tog Claire og Craig mig med til Sports Authority Field, som er Denvers officielle fodboldstadium, hvor vi så collegerivalerne CU og CSU spille. CU (Colorado University) ligger i Boulder hvor jeg bor, så vi var klædt i sort og guld og heppede alt hvad vi kunne.


Amerikansk fodbold - Boulder High School Panthers vs. Fairview High School Knights
Den 6. september var jeg til amerikansk fodboldkamp på Boulder High School Stadium, hvor min skole, Panthers, spillede mod Fairview High School, Knights.
Efter kampen tog vi udvekslingsstudenter ind til Pearl Street, Boulders svar på Strøget i Aarhus, og shoppede hvorefter vi spiste aftensmad på en lækker restaurant som hedder Cheesecake Factory. 

Flag Ceremony
D. 11 september blev jeg hentet af min rotary counsellor, Kit, og blev kørt til et stort hotel i Westminster, CO hvor jeg + ca. 22 andre udvekslingsstudenter havde fået æren af at bære 122 af verdens flag ind til en meget formel ''zone district conference'' hvor selveste præsidenten af Rotary International også deltog. Det var en rigtig dejlig dag, og alle vi Rotary udvekslingsstudenter havde det vildt sjovt sammen, og jeg har fundet ud af at udvekslingsstudenter = selfies... selfies everywhere!

Tiden er simpelthen gået så hurtigt, og jeg kan slet ikke fatte at der allerede er gået en måned siden jeg forlod kære Danmark!








Hvis nogle af mine indlæg her på bloggen giver anledning til spørgsmål, så skal du endelig ikke holde dig tilbage! Skriv i kommentaren, på Facebook eller send mig en E-mail - bare spørg løs!

Kunne du også tænke dig at ansøge om at blive Rotary udvekslingsstudent? Læs mere om Rotary Youth Exchange på http://www.rotary-yep.dk

Rotary udvekslingsstudenterne!

Rotary udvekslingsstudenter med præsidenten af
Rotary International i midten
Rotarypigerne
Alexia (belgisk Rotaryudvekslingsstudent) og jeg














Ingen kommentarer :

Send en kommentar